Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Miku Chan - 15 juli 2013 23:33

Kon'nichiwa ^_^

Nyss tittade jag på 3 episoder av Say "I love you" Den är jätte bra! :3 Jag kommer skriva vad den handlar om i morgon c:

Och jag har tänkt lite c: Om jag får 40 besökare innan juli är slut kommer jag att visa en bild på mig cc: Så tipsa gärna om den här bloggen ^?^

En sak till..

Hur kan man skapa en såndär instagram? .3. Jag fattar inte.. Istället för att göra en hatepage ska man väl göra en fanpage ono Och vad har yohio ens gjort? owo Han var med i melodifestivalen, och för en gångs skull var det något annorlunda.

Vad får han för det? Hat. Och nu har han t.o.m fått en hatepage av en idiot som inte har ett liv.
Ja, yohio har instagram, Twitter men han har inte gjort något? Jag fattar inte .-.

Och till de 16 som följer allahataryohio [användaren heter så] tänk efter, om nån gjorde en hatepage till er, då tror jag ni inte hade gillat det.

Nu ska jag sova och inte tänka på det där mer c:

Sayonara c:

-^-

Av Miku Chan - 15 juli 2013 22:11

Kon'nichiwa c:

Idag blev jag sjuk OuO Så kunde inte uppdatera :c

Tittade på lite Sugar sugar rune igen *^* Man vill aldrig sluta titta på den D: Tittade redan klart på den, men ville se den igen o3o

Men jag har helt kört fast ;-; Jag har ingen aning vilken anime/manga jag kan se/läsa -3-

Här är några animes c: Kommentera den ni tycker jag ska se c:

Sayonara sålänge c:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards