Alla inlägg den 12 juli 2013

Hai

Av Miku Chan - 12 juli 2013 11:37

Kon'nichiwa ^__^
Jag ska börja med att när jag börjar se/har sett en anime eller manga så ska jag skriva typ vad den handlar om här på bloggen cc:
Men jag ska inte spoila för er såklart o3o

I det här inlägget tänkte jag prata om Lucky Star :33

Huvudpersonen är ju alla 4, men mest Konata Izumi cx

Alla 4 karaktärer heter;
Kagami, Konata, Tsukasa och Miyuki ^^

Konata Izumi, Miyuki Takara, Tsukasa Hiiragi och Kagami Hiiragi ^^

Tsukasa och Kagami är systrar o3o

Animen är jätte rolig och hittills har jag sett att den har 26 episoder ^^ Jag vet inte om det finns nån manga också men jag tror inte det c:

Den får 5 av 5 stjärnor :33

Det var allt, sayonara cc:

Av Miku Chan - 12 juli 2013 10:55

Kon'nichiwa ^^ Igår så kollade jag på sugar sugar Rune, jag har redan sett den såklart men det skadar inte att se den igen ^A^
Hoppade direkt till sista episoden cc: Men jag måste säga att mangan är bättre än animen ouö

Men jag fattar inte hur Vanilla skulle bli drottning owo Det handlar inte bara om ecure, va? ono Chocolat räddade ju typ hela den magiska världen och Vanilla var ju ond också så man undrar hur det hände ouo
I mangan så blir Vanilla drottning, konstigt nog o_ó

Okej, nu känner jag att jag spoilar för er som inte sett sugar sugar Rune än D: Förlåt ;^;

Men den får 4 stjärnor av 5 stjärnor för slutet T^T
Det var allt, sayonara ^_^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards